Friday, April 9, 2010

xxxv - Thanks my ex-roomate

thanks to aya
coz sponsor ubat dr kelantan
pos ekspres dr sg. buluh
harap2 berkat niat baik aya
dgn kuasa Yang Maha Esa
skin adik cpt baik
aminnnn..

ubat yang aya pos

adik time critical aritu. alhamdulillah, muka skrg dah ok
part lain yg lum 100% ok lg

kesian adik... tp adik kuat..
tak byk ragam sgt pun..

tangan yg luka sbb selalu dok garu

adik yg suka belek books
siang mlm adik pakai socks sbb tapak kaki pecah2


happy face lg even tak baper sihat pun
be strong adik..

4 comments:

Mak Ton said...

ala siannya rinz....
pak cik aku anak nya pun kena gini...
kalo ubat tuh xelok lg.. nnt aku tlg tnya kan pakcik aku apa nama ubat dier beli tuh...
dier li kt kedai sensei...

rinz rini said...

tu la maton.. mmg kesian betoi..
skin problem ni susah kan nk cari ubat yg betul2 sesuai. kedai ubat sensei tu kedai ubat cina kan? aku rasa kat kdh pun ader gak. nnt kalu tak ok leh aku try p situ lak la.
anyhow, tq for the info.

Lia Sakinah said...

Alahai...siannya tgk anak ko kene ekzema mcm tu skali... nasib baik dia x kuat meragam yek. Ko tau x ape punca eczema ye rin? Sbb genetik ke pemakanan ke... sbb ada org ckp klu kita kuat minum soya bean time pregnant, tendency anak nk kene eczema tu tinggi. Ko prnh dgr x org ckp mcm tu? Risau gak aku klu betul psl soya bean anak leh jd ekzema sbb aku tiap kali pregnant mmg rajin minum soya bean...huhu

rinz rini said...

malia,
tu la kesian tgk kan.. aku pun susah hati tak tau nak try ubat camner lg dah.. food aku skrg pun limited to fish n vege jer. ayam daging udang sotong suma pantang takut dia makin gatal. some doc ckp excema, some kata bkn excema. huhu.. kalu nak kata excema sbbg genetik, not jugak kot sbb skin hidayat takde problem pun. rumour pasal soya bean tu aku tak penah dgr la plak. tp aku bknnya rajin mkn soya bean sgt pun time preg.
good la ko rajin minum soya bean. kan org ckp soya bean good for skin.. dah tu nnt leh anak putih melepak.. hehe